Yesterday was hard on all of us

Hej allihopa! Idag slutade vi lite tidigare, åkte till stan och tog en kaffe med Michaela och Olivia på Franks. Michan åkte hem och jag och Ollan kikade in på butteriks för utklädnad till Isabells halloweenpardey, asgrymt.  Juste! Fick min praktikplats som jag ville ha också, vi ska nämligen ha praktik om någon månad. Jag ska praktisera på PEAS & Understanding, ett företag som fotograferar och retuscherar bilder för H&M, Lindex och massa andra roliga företag. Det kommer nog bli toppenkul!
Sitter och pluggar nu ett tag, imorgon är det historiaprov-DÖ. Om en stund åker jag med mamma och syrran till Ikea och lite sådär.

JUSTE! Nu är båten hyrd och klar för min 18årsfest, tagga!! Gjorde även ett sparkonto(vuxenpoäng förfan)men vi ses senare dudes!


Bild: Peas & U.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0