Hermans

Hallå där! Kom precis hem från stan.  Käkade lunch med Michaela på Hermans lilla (äckliga) gröna i slussen. Det var ingen höjdarmat, kanske för att jag inte gillar vegetarisk mat så mycket. Men om ni vill ha en fin utsikt och inte så god lunch är ju Hermans alltid ett alternativ, prova! Där satt vi och snackade en lång stund om min 18års fest, ringde till den som hyr ut lokalen och det verkar bli sååå kanoners, GAH så taggad.

After that så gick vi neråt mot tunnelbanan hämtade upp Joan, satte oss på Baresso på Östermalm (GUD så schtek. joke). Fast dom har godaste smoothie'sarna, världsklass. Michan bedrog sig sedan för att träna och jag har kollat på killkläder med Joan, en riktigt skön dag.

Nu hade jag tänkt att dö lite med pluggningen, men vi hörs nog later people!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0