happy secret day

Dagen var piss. plugget var piss, men det är endå en av dom bästa dagarna på länge (secret) skönt. Whatever! VET NI? Jag är så jävla overexited! Längtar som fan till min 18 års dag, då jag ska bjuda till på ett riktigt kalas! Det enda jag gör på kvällarna är att leta lokaler, mejla och kolla partyklänningar, haha! ASSÅ FYFAN VAD FETT, okej det är 4 månader kvar.. CALM DOWN. Hehe

 Hur som haver har jag grejat papper på körkortstillstånd tjoho, ska gå kurs någon gång nästa vecka tror jag. Vill bara ta det där förbannade kortet så jag och mina girls kan go on a roadtrip typ i sommar! Hoppas jag hinner!
Nää nu ska jag sova mina kärlekar. Lots of love btw ni får en FET uppdatering imorn


Det enda i min hjärna just nu. fucked up.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0