dagens interna (skratta då)

Är bara tvungen..

Min tyska lärare kan fortfarande ingen av namnen i vår grupp så vi skulle skriva namnskyltar och en sak på tyska som började på sin bokstav. "FAN VAD FETT" tänkte jag. "ska leta det jobbigaste ordet på F" det fick bli ordet KÖTTBULLE alltså Fleischkleisschen?..kleischnen?( eller hur man nu säger ) . Säger bara till mig själv: BRA JOBBAT! Jo, vi skulle tydligen göra en jobbig namnlek när man säger sitt namn, sen ska nästa på tur säga personen innans namn och sedan sitt eget, osv.. JAG VAR SIST,KUL. kunde varken någon annans eller mitt egna namn, haha! DOG. stod där och försökte komma ihåg vad fan köttbulle hette. Kan säga att min lärare undrade vilket ord jag försökte säga.

EN ANNAN SAK! Har gjort bort mig totalt. I min mobil har jag råkat ha 2 nr på samma person. GOOD for me lixom. Har smsat med en person i Malmö som jag har trott var min kompis, saken är den att personfanskapet skriver tillbaka som om vi vore vänner, haha! Fattade alltså efter en jävla vecka att det var fel peron jag smsar med, hujeda mig!

OKEJ nu fick ni lite torra bullar att smaka på. Ska sova nu. GODHASH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0