I wanna dance, i wanna dance with somone like you

Hey rockers! Hoppas läget är lugnt. Själv har jag kännt mig mer kry än förra veckan, känns jätteskönt! Just nu sitter jag och lyssnar på musik och gör körtest via internet och pluggar till trafikantkunskapsprovet som är på onsdag, SKA fanimig ha ett körkort innan sommaren är slut! Nåväl, efter skolan stack jag till stan med fina Olivia och Viktor för en fik. Det spelade ett asgrymt indi-gatuband på drottninggatan också, Olivia kirrade deras skiva för 50spänn!  Nu ska jag göra té och fortsätta plugga people! Pussisar

Pannband, skinnbyxor, blus by H&M . väst by Hollies . skinnjacka by Kenza . halsband by MONKI .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0