✞✞✞✞✞✞

halloj!

Dagen har varit mysig men förjävla jobbig ändå, min elaka förkylning orkar jag inte handskas med. Ont i halsen som tusan, täppt i näsan och hostig, det här är ju rena rama döden! Hoppas att jag kryar tills peace and love i allafall.

Idag vaknade jag upp hos Olivia, var underbart att sova för inatt var det inte en bastu som det har varit alla andra nätter och dagar. Man känner ju att så fort man reser på sig så vill man duscha. Jag och Olivia åkte till slut in till stan för att möta Elvira, vi tog oss till något café på Götgatan och vandrade sen vidare in mot Gamla stan, köpte ett paket jordgubbar för 15 spänn och satte oss vid vattnet, väldigt underbart må jag säga. Känns rätt så skönt att få bara vara hemma ikväll och frossa i mig halstabbletter och alvedon och hoppas att alla gudarna är på min sida inatt!

Planerna för imorgon är at träffa Michaela, jobba på eftermiddagen & träffa pojkvän på kvällen. Uppdaterar senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0